WHEN YOU NEED ME AND YOU DON'T WANT ME, I WILL STAY BUT WHEN YOU DON'T NEED ME AND YOU WANT ME, THEN I WILL GO

Sunday, May 8, 2011

lelaki , perempuan dan rakan karib..

Do whatever it takes.
 
Anda semua tahu kan. Seseorang lelaki tak akan dan akan pernah menjadi kawan baik kepada seorang perempuan. Kerana, jauh disudut hati para lelaki tersbut, akan ada segelintir perasaan cinta yang tidak kesampaian. Dan perasaan itu menjadi kabus di sebalik pertalian ‘best friend forever’.

Mungkin anda tak tahu. Tetapi seorang perempuan amat susah untuk mencintai seorang lelaki yang telah diabadikan sebagai rakan hidupnya. Sebaliknya, seorang lelaki amat mudah untuk jetuh cinta terhadap seseorang gadis kerana lelaki tidak akan merapatkan diri dengan gadis yang tidak diminatinya.

Dan, untuk menjadi teman sehidup semati selepas sekian lama menjadi kawan, adalah perkara yang tak mampu kita simpulkan. Dari segi percakapan, peradaban, bergaulan dan pelbagai aspek akan berubah. Semuanya tak sama dan tak akan sama, mustahil.

 
Gambling with a relationship, is a risk to get love.

Ketahuilah,
Anda... berada di dalam mimpi ngeri jika anda menjadi adik beradik angkat kepada gadis yang anda cintai. Anda akan dibawa bersama mimpi yang tak akan berakhir. Mimpi yang menyakitkan, amat.

Aku perlukan bantahan. Dan segelintir harapan.

No comments:

Post a Comment

leave your comments