WHEN YOU NEED ME AND YOU DON'T WANT ME, I WILL STAY BUT WHEN YOU DON'T NEED ME AND YOU WANT ME, THEN I WILL GO

Saturday, May 26, 2012

BIRTHDAY GIRL :D


ASSALAMUALAIKUM :DD
hello readers! 

On 26/5/1995 a cute girl was born. okay. semua baby yang baru lahir sememangnya comel. i admit that. aku pun comel time baru lahir. *readers muntah* omaigod! siapa yang nak bersihkan muntah ni? :O *tutup hidung* *ambil kain buruk* *lap muntah* akhirnya! dah bersih! pengotor la korang ni. --' 

balik kepada cerita asal. korang mesti nak tahu siapa birthday girl yang bertuah sangat sampai dapat tersenarai dalam entri blog aku yg awesome ni kan? sila tahan muntah korang tu. haha. insan bertuah tu aku kenal sejak azali lagi. okay. tipu :P haha. aku kenal birthday girl ni tahun ni. how come aku boleh kenal dia? masa tu aku tengah gali tanah. aku nak buat bilik bawah tanah. tiba2 aku jumpa birthday girl ni dalam dalam tanah tu. baju dia semua putih. dari kepala sampai kaki. so, aku berkenalan dengan dia. *1000000 readers campak batu besar dekat kepala* --' err, macam banyak sangat je yang nak baca entri bodoh kau ni kan eva? *talking to myself* haha. 

sebenarnya aku kenal birthday girl ni masa dia mula-mula masuk sekolah kesayangan aku tu. :D dia mula2 masuk kelas sebelah (5BG) aku terfikir 'kenapa dia tak masuk kelas aku? aku nak kawan baru!' al-maklum la aku ni suka buat kawan baru. haha. serious! tak percaya, cuba korang tanya kawan2 aku. kebanyakannya aku yang tegur dulu taw. *hidung kembang* haha. but then, tiba2 lepas cikgu tengok balik result dia, dia layak masuk kelas aku yg superb tu. haha. (gaya macam kelas aku tu power sangat je. sedangkan bukannya ada perbezaan sangat dengan kelas sebelah --') 

dengan itu, aku pun mulakan lah ayat biasa aku, 'hye! nama kita eva!' hehe. yang birthday girl yang masih malu malu meow meow ni pulak boleh buat muka mintak penampar. nasib masih baru. dimaafkan. haha. then, dia kenalkan diri dia and her name was 'AMALINA BINTI HARITH FADZILAH' #Eh. betulke aku eja ni? o.O' err. takpela.. semua orang buat silap. lol

si comel ama :D 


ama seorang yang friendly, gempaks, comel, cantek, hot, baik, cuns, pandai and.. and.. arghh! macam2 lah. yang penting dia superb! hehe. malangnya bila hubungan persahabtan dah mula menjadi rapat ama terpaksa berpindah sekali lagi. sedih tahap gyla vavy la org kata kan. sebab aku, auni, wani , pkah and ama dah kamcing bagai dah. tiba2 dia kena pindah pulak dah. aiseyman. --' seriously, aku rasa macam tak berapa nak gempak sangat dah bila dia takde. huk2.

tapi macam mana pun, aku just hope supaya hubungan persahabtan kteorg akan kekal sampai bila-bila walaupun kteorg berjauhan. amin :) memandangkan, ama dah curi hati aku ni bawak sekali masa dia pindah *kol polis* *suruh polis tangkap ama* (boleh lepak2 dengan ama balik :P hehe) jadi terdetik kat hati aku ni nak buat entri pasal birthday girl ni. sebabnya aku betul2 takde duit nak belikan hadiah. huk2. i'm sorry ama. 

conclusion untuk entri panjang gila ni , aku cuma nak wish HAPPY BIRTHDAY dekat ama yang tercinta aww! haha. *kepala berdarah kena hentak dengan readers sebab entri panjang nak mati tapi reason pendek* siapa suruh korang baca sampai habis. aku tak suruh pun. lol

to my dearest ama, ehem2!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO AMA,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..!

(okay. suara aku memang sedap. terima kasih :P lol)










selamat berbahagia menjangkau umur yang semakin tua  haha. hope kau tak lupakan aku, wani, auni, pkah, cylah and geng2 5BE lagi2 'minah sengal' tu. haha. keep in touch okay. i love ya! 



sincerely, AWESOME me :DD


No comments:

Post a Comment

leave your comments