WHEN YOU NEED ME AND YOU DON'T WANT ME, I WILL STAY BUT WHEN YOU DON'T NEED ME AND YOU WANT ME, THEN I WILL GO

Sunday, October 14, 2012

Perpustakaan Tun Razak 2012

 
 
ASSALAMUALAIKUM
 
hello sahabat dunia blog! haha. dah lama sangat aku tak update blog. berdasarkan post aku sebelum ni yang di pos pada bulan september, it is already one month! memang kalau ada contest blog feymes paling berhabuk, aku rasa aku lah juara nya. lol. joke.
 
so, what's up?  masih mengekalkan kecomelan dan kehandsoman anda? don't worry. apa apa pun you still can't fight with me . i am le most handsome person in the world ! yeahman! haha. i'm kidding. okay. now is the time to serious. *buat muka serious* haha. whoops! sorry. i can't do it. because the entry that you will read right after this have so many jokes that made my side ache. haha. so, let's beging the story.
 
PERPUSTAKAAN TUN RAZAK. libary yang selalu aku pergi dengan mak and adik aku. semalam (13/10/2012) once again aku pegi libary ni. al-maklum lah dah nak spm. lol. tapi kali ni ada kelainan sikit di mana aku tak pergi dengan mak and adik aku. tapi aku pergi dengan encik kacak lagi bergaya iaitu #AzrinMzln haha. the real fact about us is, kami kalau dah jumpa, sel sel dalam otak kami akan bergabung lalu membentuk jutaan sel sel orang gila yang superb hebat lagi awesome sehinggakan boleh menyebarkan virus 'gila' kami ke seluruh pelosok alam! (metafora terlebih) HAHA
 
pagi tu aku datang awal lagi dari dia. tengah lepak2 baca buku tetiba ternampak muka si pujaan hati kawan aku, arip. dia pandang aku tapi muka dia menampak riak tak kenal aku *cedih* haha. tak lama lepas tu #AzrinMzln muncul.mula mula masa dia datang tu, boleh dikatakan kami masih 'belajar' dengan bersungguh sungguh mengalahkan pelajar terbaik sekolah . haha. tapi sekejap je. dalam sejam dua cenggitu. setan2 yang dah siap mandi makan semua, mulalah nak menyetan. kacau kami yang baik ni kann. hasut punya hasut akhirnya kami tewas juga di tangan para datuk setan . haha. then, datang pula manusia ketiga iaitu arip. dah dia duduk sama. bertambah kesetanan kami si ditu . sampaikan pakcik guard tu pun usha semacam. minat saya ke pakcik?
 
masa aku tengah toleh kiri kanan nak cuci mata pandang mamat handsome #Auta aku tetibe ternampak kawan tuition aku , ASHRIE and ex-kawan tuition , ASERAP haha. tapi malangnya aserap tak ingat aku. dia cuma ingat lepas aku tegur dekat twitter malam semalam. tapi si ashrie. aku boleh nampak muka terkejut dia tu bila nampak muka 'handsome' aku ni ha. haha. then, tetibe masa aku pandang depan balik, aku nampak FAZRUL kawan lama aku. aku apa lagi. sembang bagai nak rak sampai pakcik guard tu masuk ke dalam. aku tahu pakcik guard tu sebenarnya nak confess yang di minta kat aku yg terlampau 'handsome' ni tapi malu! HAHA
 
duduk dengan si pakar physics arip ni serupa macam aku duduk dengan dua orang #AzrinMzln kalau ada lah kann. haha. mula mula tu aku tak tahu nak sembang apa dengan mamat ni. jadi aku mendiamkan diri . aku biar dia ajar physics dekat azrin. al-maklum lah ilmu physics aku terlalu 'tinggi' aku takut azrin tak dapat ikut je. tu yg malas tu. haha. lepas tu arip dah balik tempat asal dia, adik abang hotstuff #AzrinMzln iaitu #ShrhMzln pulak datang bersama sekutu dia. tak jumpa tempat katanya. aku yang baik hati lagi suci murni bakti setia yakin ni pelawa lah kaum kerabat #ShrhMzln ni duduk sama.
 
masa tu dah zuhur. and dekat libary tak ada surau. jadi aku dengan tabah nya mengharungi jalan jalan yang penuh liku dan onar pergi masjid dengan bodyguard aku , #AzrinMzln haha. masa tengah jalan, aku ada nampak baby. aku ni jenis pantang nampak baby rasa nak aje dicubit-cubti pipi baby tu. yang azrin hanya mampu gelak. haha. maafle kawan. lepastu, dekat sebelah masjid tu ada kenduri. kami dah rancang nak buat muka selamber redah kenduri tu lepas sembahyang . dapat makan free. tapi dek kerana aku ni baik sangat kan. tak jadi lah pergi. haha. lepas tu, dah balik libary balik dalam pukul 2 stgh cenggitu arip datang tumpang duduk sama. time ni lah azrin menyetan sampaikan aku hampir hampir melanggar syarat syarat kelayakan untuk kemasukan ke program realiti 'gadis melayu TV9' haha. aku dengan arip hanya mampu menahan gelak yang membuak buak di saat azrin mengatakan more or less ayat dia something like this "aku ingat bila aku makan banyak2 makanan tu tak cepat hadam. ingatkan makanan tu simpan sikit dalam perut . buat tahan lapar" apa kau ingat system dalam badan kau tu boleh main pause pause ke azrin oi? haha.
 
kemudian, arip balik tempat dia. sebelah tempat aku dgn azrin duduk ada tempat kaum kerabat #ShrhMzln duduk. well, kau boleh bayangkan tak bila kau tengah belajar deme ajak main #TrueOrDare ? haha. aku memula main kejap. tp disebabkan 'keberanian' dan jati diri yg 'kuat' aku berhenti main awal2. haha. then, time for azrin kena dare ! that time bebudak form 4 ni semua suruh aku yang cabar azrin ni. aku apa lagi. *tanduk timbul* haha. aku suruh azrin cakap 'i love you' dekat sorang tanggechi yg badan agk chubby sikit yg tgh khusyuk study. haha. tetibe azrin dgn beraninya pergi buat. kesian tanggechi tu. jadi mangsa keadaan. haha
 
lepastu, masa dah agak petang2 dan perut aku dah mula buat persembahan okestra peringkat antarabangsa membuatkan aku tak boleh duduk diam. jadi aku ambil paper 2 physics azrin , aku check dengan paper aku. aku mintak pen merah dari dia. dia kasi aku pen yang dah tak boleh guna. perasaan aku masa tu? aku nak sumbat pen tu masuk dalam mulut dia. tapi apakan daya. aku hanyalah seorang insan yang lemah. *hentak kepala dekat dinding* then, aku cuba bukak pen tu nak tengok isi pen. sekali tangan aku disalut dengan DARAH! gosh! #eh sorry. itu bukan darah tapi dakwat merah yang meleleh. azrin gelak serupa macam orang kena sampuk. secara spontan aku ambil kotak pensel dia yang memang terang2 depan mata aku. tanpa fikir panjang akan akibatnya, aku dah nak campak kotak pensel tu dekat muka mamat tu tapi malang tidak berbau . aku tak perasan pencil case tu tidak berzip. lantas, isi perut pencil case tu pun membuak kan isi nya iaitu pen biru ke belakang dan hampir2 mengenai kepala lelaki yang duduk di meja belakang aku. *lelaki tu pandang sambil buat muka terkejut* *aku balas dgn muka cuak* *senyum kambing* *mintak maaf* tehee. malu siot! --'
 
lepas tu, aku sambung check paper azrin. sumpah lawak.! macam mana lah rajah yang gambar 2 mentol dan 2 suis tu dia boleh transform kepada 4 mentol. aku rasa yang azrin memerlukan spect mata dengan power yang lebih tinggi. haha. aku gelak tak berhenti masa check paper dia. naik merah muka aku azrin kata. haha. alahai azrin. that was the funniest moment ever for me ! tengah syok check paper dia, tetibe azrin cakap dia nampak eton. masa eton dah nak balik aku tegur eton and aku boleh kesan muka 'tak kenal' eton masa tu. dah agak dalam 10 saat berlalu baru dia respon , "eh! eva!" haha. hampeh betul tahu lah aku ni terlebih 'handsome' HAHA lepas tu, it was time for me to get back home. well, walaupun cuma spent separuh hari je dgm #AzrinMzln ni, i'll shall never forget all this stuff in my entire life.
 
dear azrin, terima kasih layan karenah aku yang baru keluar dari hospital sakit jiwa semalam. haha. and nice to lepaks with you. satu je benda yang aku harapkan dari kau, jangan lupa buat apa yg aku dah ajar okay? kalau tak, aku akan hantui hidup kau selama-lamanya! huahahahaha! *mengilai*
 
REMINDER : INGATKAN HUTANG AZRIN NAK BELANJA AKU MAKAN LEPAS SPM! ohyeahhh! xD HAHAHA.
 
 
to be love by someone, you need to spread your love towards everyone
 
ASSALAMUALAIKUM W.B.T.
memberi salam itu sunat, menjawab salam itu WAJIB
sincerely,
the future successful architect, EVAHASHIM
@liamhoughtin is my idol
https://twitter.com/EvaHashim
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

leave your comments