WHEN YOU NEED ME AND YOU DON'T WANT ME, I WILL STAY BUT WHEN YOU DON'T NEED ME AND YOU WANT ME, THEN I WILL GO

Monday, December 1, 2014

Semester Empat

Tahun akhir. Dua semester terakhir.

"Hidup ada up and down. Bila dah up, jangan bangga sangat. Bila dah down, jangan kecewa sangat" petikan kata kata lecturer business law pada kelas pertama subjek LAW299

Masa semester satu aku dekat atas, malangnya semester dua aku jatuh berdebuk. Semester tiga? Alhamdulillah naik sikit. Aku tak nak jatuh lagi. Aku tak nak happy sangat dengan apa yang aku dah dapat masa semester tiga tapi aku takut aku lupa, aku alpa.

Sebab mak aku selalu cakap yang aku ni jenis yang bangga dengan setakat apa yang aku dah dapat sedangkan apa yang aku dapat tu tak hebat tara mana pun. hmm am I? Well, mom knows us well right?

Aku harap semester empat aku tak jatuh. Aku tak nak kecewakan mak pak aku. Aku nak usaha lebih. Aku harap hajat aku tak berakhir sampai lepas aku tulis dekat sini je. Aku harap aku berjaya lawan segala nafsu and hasutan setan setan yang durjana. Mohon hati kental.


Target semester empat : MINIMUM B! NO C!




No comments:

Post a Comment

leave your comments