WHEN YOU NEED ME AND YOU DON'T WANT ME, I WILL STAY BUT WHEN YOU DON'T NEED ME AND YOU WANT ME, THEN I WILL GO

Saturday, June 20, 2015

Will it be the last?

Semester lima. Semester pecah kepala. Semester akhir for intake julai 2013, Kolej Poly Tech Mara usahasama bersama UITM, Diploma in Business Study. Supposedly jumlah subjek untuk semester ni cuma enam subjek. Malangnya bagi aku, I have to take seven subject since I failed one subject last semester. It's going to be a tough semester for all of us since the subject getting harder and harder. For ppl like me who is more into calculations might think that we are not gonna make it this year cause mostly subjek semester ni full of fact and reading stuff. Can you imagine even the only calculation subject this semester, got facts in it that we all must read and memorize? Okay I'm dead.

Sigh. Aku harap sangat aku boleh lepas semester ni with no failure and high CGPA. Aminn.

Baru baru ni, dua orang kawan baik  aku baru kehilangan ibu. Pergi dijemput Illahi. Moga roh kedua dua arwah ditempatkan dikalalangan orang orang yang beriman hendaknya. Mohon sedekah Al-Fatihah buat kedua dua arwah. Dan sebagai peringatan, aku sarankan kepada mana mana yang demam dah hampir seminggu, pergi klinik atau hospital untuk buat check up dengan lebih terinci walaupun dan pergi klinik sebelum tu. Sebab demam sekarang tak boleh buat main. Sekarang dah banyak demam virus. Dan ada juga yang hingga boleh menyebabkan kematian. Semoga kita semua sihat dan dibawah lindungan Allah. Dan kepada yang sedang diberi ujian oleh Allah, aku doakan agar diberi kekuatan. Aminn.

Dan yang terakhir, selamat berpuasa. Moga amalan kita tahun ni lebih baik dari tahun tahun yang sebelumnya.  

No comments:

Post a Comment

leave your comments